Kategorie produktů
Nejprodávanější produkty

Obchodní podmínky

článek 1 - Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vztahy mezi firmou Petr Matušek – Delivery - Office (dále jen "prodávající"), a jejími zákazníky (dále také "kupující")
v oblasti prodeje zboží pro vybavení provozu a kanceláří.

Prodávající: prodávajícím se rozumí firma Petr Matušek - Delivery Office, která je registrovaným podnikatelským subjektem  s  IČ 13449923, DIČ CZ6312291887 (plátce DPH). Firma je zapsána v OR, vedeného Krajským soudem v Ostravě, oddíl A, vložka 20948 a zabývá se především prodejem zboží pro vybavení provozu a kanceláří.

Kupující: kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu při registraci pouze své nezbytné kontaktní údaje, které jsou potřebné pro vyřízení jeho objednávky, případně údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.

 

článek 2 - Bezpečnost a ochrana informací

Registrací na stránkách internetového obchodu www.delivery-office.cz souhlasí registrovaná osoba se shromažďováním a používáním základních informací o jeho osobě a nákupech. Provozovatel internetového obchodu  firma Petr Matušek Delivery - office  zaručuje všem zákazníkům tohoto internetového obchodu ochranu jejich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů, a zároveň se zavazuje, že osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně, s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkající se objednaného zboží (sdělení nutných údajů: jméno, telefon a dodací adresa přepravci).

Přeje-li si registrovaná osoba, aby údaje o její osobě byly vymazány nebo nechce-li přijímat informační newsletter, pro jehož odebírání se registrovala, informuje o tom provozovatele internetového obchodu www.delivery-office.cz na e-mailové adrese info@delivery-office.cz

 

článek 3 - Prodejní doba

Objednávky info@delivery-office.cz internetového obchodu www.delivery-office.cz přijímáme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

 

článek 4 - Ceny

V internetovém obchodě www.delivery-office.cz jsou ceny vždy aktuální a platné pro objednání. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

 

článek 5 - Objednávání

Pro zadání objednávky není nutná registrace! Aby vaše objednávka byla kompletní, prosíme o vyplnění všech nezbytných údajů.

Kupující kupuje zboží za cenu platnou v okamžiku objednání.

Objednávat zboží můžete některým z uvedených způsobů:

  •     telefonicky na lince:                +420 605 265 706
  •     e-mailem na:                        info@delivery-office.cz
  •     prostřednictvím e-shopu:          www.delivery-office.cz
  •     poštou na adrese:                   Delivery - office, Trnkovecká 1344/13 Ostrava - Radvanice 716 00


Nabízené produkty jsou zpravidla skladem připraveny k okamžitému odeslání. Přesto se může stát, že některé zboží je vyprodáné nebo dočasně nedostupné. O tom, zda je produkt skladem, informuje ikona u každého produtku v e - shopu. Informace o stavu skladu aktualizujeme několikrát denně. Přesný dodací termín Vám sdělime e-mailem ihned po odbržení a zpracování vaší objednávky.

 

článek 6 - Odstoupení od smlouvy

V souladu se zákonem č. 367/2000, má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutné splnit níže uvedené podmínky:

Odeslat e-mail na adresu info@delivery-office.cz s následujícím textem: "Žádám o jednostranné odstoupení od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a žádám o vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:.....................".

Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího,musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu, záručního listu atd.),identifikačními prvky (etikety, nálepky). Neposílejte zboží na dobírku - takové nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Veškeré náklady na zaslání zpět prodejci jsou náklady kupujícího. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.

Po přijetí a kontrole vráceného zboží a příslušenství Vám vystavíme opravný daňový doklad a zašleme jej na e-mailovou adresu z objednávky. Opravný daňový doklad vytiskněte, doplňte Váš podpis, datum a místo podpisu, a odešlete oskenovaný na e-mail info@delivery-office.cz

Dovolujeme si informovat kupující (ze zahraničí), že v případě odstoupení od smlouvy jim mohou být, účtovány náklady spojené s poštovným a vrácením uhrazené částky (vrácená částka může být ponížena o tyto vzniklé náklady).

 

článek 7 – Závaznost a storno objednávky

Každá přijatá objednávka v našem obchodě je závazná.

Storno obje7dnávky je možné provézt do 2 hodin od učinění objednávky. A to e-mailem na adrese: info@delivery-office.cz nebo telefonicky 605 265 706. Prodávající není povinen akceptovat změnu objednávky v okamžiku, kdy již předal zboží dle původní objednávky přepravci. V případě, že nakupující již nějakým způsobem poukázal finanční obnos na účet prodávajícího (např. převodem z účtu), je prodávající povinen tuto částku vrátit. Pokud bude chtít nakupující stornovat svoji objednávku později, bude tak učiněno pouze po vzájemné dohodě obou stran a případné srážce (poplatku) za prokazatelné náklady s převodem finančního obnosu.Zákazník je o své objednávce informován e-mailem ihned po jejím uskutečnění

 

článek 8 - Informace o produktech

Informace o zboží nabízeném v internetovém obchodě www.delivery-office.cz  prodávajícího, mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného zboží.

 

článek 9 - Platební podmínky   

  • předem zálohovou fakturou - po odeslaní objendávky Vám obratem zašleme zálohovu fakturu na plnou hodnotu objednaného zboží včetně DPH. Zálohovou fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu PDF ihned po zpracování Vaší objednávky. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na účet.
  • na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od kupujícího osoba pověřená přepravcem)

  • bankovním převodem na účet -  fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu PDF ihned po zpracování Vaší objednávky. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na účet.

 

   Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

 

článek 10 - Doprava

Veškeré zboží rozvážíme po ČR zdarma

Pro přepravu zboží v rámci ČR máme nasmlouvané přepravce DPD (zboží do 50kg celkové váhy balíku ) a TOPTRANS ( nad 50kg celkové váhy balíku ). Jestli máte jiné požadavky např. čas dodání a pod. nás informujte předem.

 

článek 11 - Dodací podmínky 

Zaslání prostřednictvím smluvního přepravce:

Každou Vaši objednávku Vám okamžitě potvrdíme. Zboží, které je skladem, bude odesláno kupujícímu a fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu PDF ihned po zpracování Vaší objednávky. O odeslání zásilky informuje prodávající kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo SMS, ve kterých najde kupující případný odkaz na sledování zásilky.

Pokud nebude adresát zastižen na udané dodací adrese, domluví se s přepravcem na individuálním doručení. Zásilka může být na depu přepravce uložena deset dní. Pokud není zásilka doručena či vyzvednuta, vrací se po deseti dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme vždy přepravné.

Reklamace přepravy zboží

Adresát je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě by neměl podepisovat přepravci dodací list před důkladnou kontrolou zboží a to i pod obalem! V případě poškození je nutné s přepravcem sepsat škodní protokol. E-mailem na adresu info@delivery-office.cz , zaslat kopii reklamačního zápisu vystavenou na místě přepravcem, nejlépe s fotografiemi. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu dodacího listu nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce. Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce DPD nebo TOPTRANS.  Budete potřebovat kompletní balení zásilky, nákupní doklad od zboží a občanský průkaz. Pracovník DPD nebo TOPTRANS, s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti na e-mailovou adresu info@delivery-office.cz (přiložte kopii zápisu a uplatnění od DPD nebo TOPTRANS, uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a také kontakt přímo na Vás). Náš pracovník Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu druhu přepravy - zejména z časových důvodů, změna ceny přepravy je závislá na dohodě prodávajícího s kupujícím. Při nákupu zboží hradí náklady na dopravu - v rámci České republiky, prodávající. Dopravné má tedy kupující ZDARMA. Na zboží, které není skladem, doporučujeme se informovat na e-mailové adrese info@delivery-office.cz nebo na telefonním čísle  605 265 706  od 8 do 17 hodin v pracovních dnech

 

článek 12 - Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí reklamačním řádem prodávajícího.

 

článek 13 - Závěrečná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné 1.12.2012 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Upravené podmínky budou včas zveřejněny na stránkách internetového obchodu www.delivery-office.cz Kupující souhlasí se zasláním faktury ve formátu PDF v elektronické podobě do e-mailové schránky, po doručení zásilky. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., jakož i předpisy souvisejícími.Reklamační řád internetového obchodu www.Delivery-Office.cz


Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka (dále jen "kupující") při uplatňování reklamace zboží nakupovaného u firmy Petr Matušek - Delivery office (dále jen "prodávající") prostřednictvím internetového obchodu www.delivery-office.cz V případě, že potřebujete získat jakékoliv doplňující informace o vyřízení své reklamace, můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese info@delivery-office.cz nebo na telefonním čísle +420 605 265 706  od 8 do 17 hodin v pracovních dnech.

 

článek 1 - Obecné podmínky reklamace

Povinnosti a práva kupujícího: kupující je povinen ve vlastním zájmu dodané zboží před převzetím důkladně prohlédnout a v případě shledání zjevných vad neprodleně informovat přepravce, který zboží doručil, nebo prodejce, který zboží prodal.

Pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do 20 dnů ode dne, kdy mu bylo vyřízení reklamace oznámeno, bude mu účtován poplatek za uskladnění ve výši 30,- Kč denně.

Pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do šesti měsíců ode dne, kdy mu vyřízení reklamace bylo oznámeno, resp. do šesti měsíců od uplynutí 20 denní lhůty pro vyřízení reklamace, má prodávající právo reklamovaný výrobek prodat. S výtěžkem prodeje bude naloženo dle příslušných ustanovení občanského zákoníku (poplatek za uskladnění, náklady prodeje).

Kupující bere na vědomí, že v případě úmyslného poškození výrobku nebo nesprávné manipulace s výrobkem, to vše s cílem získání majetkového prospěchu v rámci reklamačního řízení, může být toto jeho jednání kvalifikováno jako trestný čin podvodu. Prodávajícímu pak vzniká nárok na náhradu škody, kterou mu kupující svým jednáním způsobil. V případě pozdější reklamace v záruční době může kupující informovat prodávajícího jednou z následujících možností:

  • na e-mailovou adresu info@delivery-office.cz   
  • nebo na telefonním čísle  605 265 706  od 8 do 17 hodin v pracovních dnech


Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno, že se jedná o zásilku reklamační slovem "REKLAMACE".  Bude-li reklamace řešena vrácením peněz, je nutné pro vyplacení předložit originální nákupní doklad, a proto doporučujeme vytvořit kopii nákupního dokladu, kterou pečlivě uschováte. Balík musí obsahovat seznam zboží. Vyřízené reklamace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly do reklamace předány. Neposílejte reklamované zboží na dobírku - takové nebude převzato. Veškeré náklady na zaslání zpět prodejci jsou náklady kupujícího.

Dovolujeme si kupující upozornit, že dodavatelé nevyřizují reklamace bez kompletního příslušenství, a proto i my musíme dodržet jejich podmínky! Povinnosti a práva prodávajícího: reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, ze zákona nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Reklamace většinou řešíme ihned, naprostá většina reklamací je akceptována a okamžitě vyřízena.

 

článek 2 - Záruční doba

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců, my poskytujeme 48 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

 

článek 3 - Záruční podmínky

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití v českém jazyce. Převzetím zboží zákazník stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá kupující od přepravce.

Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v kvalitě či kvantitě), je povinen podat ihned zprávu adresovanou prodávajícímu, který vyhotovil prodejní doklad. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.

Záruka se vztahuje na:

  •     výrobní vady


Záruka se nevztahuje na:

  •     vady způsobené cizím zásahem, vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení, neúměrná teplota
  •     opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním - poškození skla, poškrábání, odření a pod.
  •     na spotřební materiál


Do záruční opravy dále není možné přijmout zboží:

  •     s prošlou záruční dobou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci,
  •     poškozené přírodními živly jako je voda, oheň, elektrický výboj a jinými extrémními přírodními a fyzikálními        procesy,


Rozpor s kupní smlouvou
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 

článek 4 - Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný 1.12.2012  Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento reklamační řád bez předchozího upozornění. Upravené podmínky budou včas zveřejněny na stránkách internetového obchodu www.delivery-office.cz

Několik rad navíc, vyvarujte se především těchto chyb:

  • servisní technik testuje zboží pouze na závady uvedené zákazníkem, proto se snažte být v popisu vady přesní. Především se pokuste vyvarovat strohému popisu závady, např. "nefunguje, nejde, apod.". Doporučujeme také uvést telefonní číslo pro případné upřesnění závady, nekompletní a nedostatečně zabalené zboží. V případě poškození během přepravy nenese prodejce žádnou odpovědnost a reklamaci takového zboží nepřijme, v případě reklamace zboží je nutno doložit doklad o nákupu (faktura nebo paragon), případně jeho kopii a řádně vyplněný záruční list.

 

  • zboží, jež má v seznamu autorizovaných servisů uvedeno přímé servisní zastoupení pro ČR, doporučujeme reklamovat přímo tam. Celý proces probíhá výrazně rychleji, neboť nejednáte přes prostředníka. Vzhledem k tomu, že každý z těchto výrobců vybírá svůj autorizovaný servis velmi pečlivě, jsou jejich služby na úrovni a poskytnou Vám veškerý komfort, který výrobce nabízí.


Uvědomujeme si nepříjemnost reklamačního procesu, a proto se snažíme jeho průběh maximálně usnadnit tak, aby vše proběhlo rychle a k maximální možné spokojenosti obou stran.

                                                                                                                                                                                 

Proč nakupovat u nás? záruka 48 měsíců doprava zdarma 85% produktů skladem 10840 produktů
Přihlášení | Registrace